Saturday, October 13, 2012

1.პროექტის სახელწოდება: მარტვილი
2.პროექტის მოკლე აღწერა:მოსწავლეები იკვლევენ მარტვილის  ისტორიას.
3.პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები გაეცნობიან მარტვილის ისტორიას.    მდებარეობას, ბუნებრივ პირობებს,ისტორიულ ძეგლებს.საიდან წარმოდგა მისი სახელწოდება.ასევე გაეცნობიან მარტვილის მონასტრის აგების ისტორიას ,თუ რომელ საუკუნეს ეკუთვნის ტაძარი,  შექმნილია თუ არა მასზე რაიმე მხატრული ნაწარმოები.გაეცნობიან მარტვილის სოფლების წარმოშობას.გაეცნობიან თითოეული სოფლის ღირშესანიშნაობებს,გაეცნობიან მ არტვილის ყოფა ცხოვრებას,ადათ-წესებს.გადაიგებენ ამ ყველაფერთან დაკავშირებით ფოტო მასალას. 
4.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:მოსწავლეები ისწავლიან დამოუკიდებელ კვლევა-ძიებას.მასალის კომპიუტერულად დამუშავებას.მიეჩვევიან ჯგუფურ მუშაობას,ურთიერთთანამშრომლობას.  
5.მოსწავლეთა ასაკი:მე-8,მე-9 კლასები.
6.ვადები/ხანგძლივობა:3 კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები:მოსწავლეები უფრო ღრმად ჩაწვდებიან თავისი რაიონის წარმოშობის ისტორიას,მის განვითარებას.მიიღებენ იმფორმაციას.გაუფრთხილდებიან ისტორიულ შენობა-ნაგებობებს..მოგროვილი მასალის საფუძველზე გააკეთებენ ფოტო- გამოფენას.მისი საშუალებით,როგორც ჩამოსულ სტუმრებს,ასევე ტურისტებს უკეთ გააცნობენ მარტვილის ისტორიას და მის ისტორიულ ღირშესანიშნაობებს.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:საჭირო იმფორმაციის მოპოვება ინტერნეტის საშუალებით.ესკურსია,ფოტოების გადაღება.მარტვილის ტაძრის ფოტო-სურათების გამოფენა სკოლაში.         
9.პროექტის მსვლელობა:                                                                                                                          1თემის  შერჩევა და შესაბამისი კითხვების ჩამოყალიბება.
   2.ჯგუფური მოვალეობების გადანაწილება.
   3.ფოტო-მასალების გადანაწილება.
   4.პრეზენტაცია.
   5.ესკურსია
10.პროექტის ხელმძღვანელი:მაკა კვაშილავა

No comments:

Post a Comment